אברימי קרויזר על הרבנית אזרחי: "מאור פנים וחסד"

אייל ראובן No Comments on אברימי קרויזר על הרבנית אזרחי: "מאור פנים וחסד"

היועץ האסטרטגי אברימי קרויזר שוחח עם בצלאל קאהן ב"מהדורה המרכזית" על אשת חבר הרבנית שולמית אזרחי שהלכה לעולמה אמש. "על הערכים של סלבודקא, של עין טובה, וגדלות האדם עם מאור פנים וחסד, לעשות רק טוב לשני" | האזינו

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש הלכה לעולמה הרבנית שולמית אזרחי, אשת חבר למרן רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א ראש ישיבת עטרת ישראל.  היועץ האסטרטגי אברימי קרויזר, שזכה להכירה, שוחח עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" וסיפר על גדלותה של הרבנית ע"ה.

קרויזר: "ראש ישיבת אור אלחנן בה למדתי הגאון רבי משה חדש היה אחיה הקטן של הרבנית אזרחי. צורת הנהגת הישיבות (אור אלחנן ועטרת ישראל) הייתה בצורה כזו שהבחורים היו חלק מהמשפחה. זכיתי להכיר מקרוב את מרן הגרב"מ אזרחי, וכך זכיתי להכיר את הרבנית".

"היא גדלה בישיבת חברון, על הערכים של סלבודקא, של עין טובה, וגדלות האדם עם מאור פנים וחסד, לעשות רק טוב לשני. כשהיא הפכה לאשת חבר, היא הייתה שותפה מלאה לבעלה בכל הדברים שהוא עשה".

"היא הייתה בהלוויה של החפץ חיים. זה כתוב בספרה "המשגיח" שהיא כתבה על אביה, הייתה אז באירופה, ואמא שלה לקחה אותה ואת ילדיה להלוויה".

"היא בת יחידה של רבי מאיר חדש, היא גרה ממש בתוך ישיבת חברון. כל החיים שלהם היה הישיבה. גם בבין הזמנים. הבית שלה היה פתוח לכולם".

האזינו לשיחה:

 



0 תגובות